N I E U W E ⚽️ T R A I N E R

4 maart 2019 21:30

Met trots kan het bestuur van VV Trinitas jullie mededelen dat Guido Pen per 1 juli 2019 aan de slag gaat bij VV Trinitas Heren 1.

Guido beschikt over een rijke ervaring in de voetbalwereld, zowel als speler als trainer/coach en heeft afgelopen vrijdag zijn contract met onze club getekend !!

Guido is 58 jaar en woonachtig in Heerenveen. Hij is getrouwd, heeft drie kinderen en is 21 jaar actief geweest als voetballer bij meerdere topclubs. Daarnaast beschikt Guido over bijna 30 jaar ervaring als trainer/coach.

Met zijn ervaring hopen wij op een sportieve en goede samenwerking met mooie resultaten!

Tekenen contract

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!