AANGESCHERPTE MAATREGELEN VANAF 29 SEPTEMBER !!!

28 september 22:00  Helaas moeten wij wéér een pas op de plaats maken om de verspreiding van het Corona virus tegen te gaan. Wij sluiten aan bij de landelijke maatregelen die gelden vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur en in elk geval voor de komende drie weken van kracht zijn. De aangescherpte maatregelen om de verspreiding van het virus terug te dringen zijn van toepassing voor alle leden en supporters van vv Trinitas (zowel bij uit- als thuiswedstrijden)meer »

Trainingmaterialen Jeugd

12 september 13:00  Het is al weer een poosje geleden maar met trots kijken we wel terug op een geslaagde koek-actie met al onze jeugdteams in oktober 2019meer »

Afscheid