Inschrijfformulier

Inschrijf formulier

Komend jaar zullen we ons weer actief inzetten om de club financieel te ondersteunen. De leden van de club kiezen op de jaarlijkse vergadering zelf een goede bestemming. We hopen de huidige donateurs en natuurlijk ook veel nieuwe donateurs te mogen verwelkomen!!!! Wilt u zelf donateur worden vul dan onderstaand formulier in.
De factuur wordt elk jaar op de eerste van september naar alle leden van de club van 50 gemaild, deze kan dan per bankgiro worden voldaan. Facturering op een andere manier is mogelijk mits dit hieronder wordt aangegeven.

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!