Wat is het doel van de Club van 50?

Het doel van de Club van 50 is om financiële middelen bij elkaar te brengen om extra faciliteiten voor voetbalvereniging Trinitas te kunnen realiseren.

Wat betekent het om lid te zijn van de Club van 50?

- U steunt voetbalvereniging Trinitas
- U krijgt een vermelding op het Club van 50 bord in de kantine
- U kunt ideeën of suggesties doorgeven aan de Club van 50 commissie
- U wordt op de hoogte gehouden van de activiteiten van de Club van 50
- 1 keer per jaar wordt er een vergadering belegd voor alle leden

Eenieder die lid wordt van de Club van 50 betaalt € 50,00 per jaar. Het jaar loopt gelijk aan het competitiejaar van augustus tot juni. De betaling geschiedt via factuur op rekening van de Club van 50 maar kan uiteraard ook contant voldaan worden aan de commissie.

Een keer per jaar krijgen alle leden van de Club van 50 een schriftelijk overzicht waarin staat wat er allemaal met de opbrengst is gerealiseerd. De commissie van voetbalvereniging Trinitas doet een beroep op de Club van 50 om voorzieningen te realiseren of hierin bij te dragen. Heeft u zelf goede ideeën of suggesties laat het ons weten.

Intresse?

Is uw interesse gewekt? Geeft u dan op bij een van onderstaande leden van de commissie of geef je digitaal op (klik hier). Voor andere vragen kunt u ook bij ons terecht.

Wij hopen u als nieuwe donateur te mogen verwelkomen.

Met sportieve groet,

De Club van 50 commissie