Trainersduo zet het werk voort in seizoen 2018-2019!

4 april 2018 20:15

Het Bestuur van vvTrinitas, de selectie, Henk Boeree en Johan Splinter hebben besloten de samenwerking voort te zetten gedurende seizoen 2018-2019 in nagenoeg dezelfde samenstelling. Henk als 1e of Hoofdtrainer en Johan als 2e trainer. Johan zal in seizoen 2018-2019 -onder supervisie van Henk Boeree- meer zijn stempel drukken op de trainingen en de voorbereiding van de wedstrijden. Henk Boeree zal zijn kennis en ervaring -naast het wedstrijdveld- ook in gaan zetten als voorzitter Technische Commissie bij het ten uitvoer brengen van het vorig jaar geïntroduceerde Beleidsadvies 2017-2020.

Het beleidsadvies werd in maart 2017 opgeleverd en kwam beschikbaar voor de leden.
Stuur een mail naar [email protected] en je ontvangt een digitaal exemplaar.